Reklamacje

Produkty zakupione w sklepie internetowym www.smartlashes.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją (w przypadku osób fizycznych). W pozostałych przypadkach udzielana jest 6-miesięczna gwarancja. Więcej informacji można znaleźć w regulaminie.

Sprzedawca odpowiada za wszystkie wady produktu obecne w chwili odbioru towaru przez kupującego lub które ujawnią się w okresie gwarancji. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych niewłaściwą obsługą lub uszkodzeniami mechanicznymi. Reklamacje można składać drogą pocztową lub osobiście. Klient zobowiązany jest do przedstawienia reklamowanego towaru oczyszczonego, wolnego od wszelkich zanieczyszczeń i higienicznego. Sprzedawca jest uprawniony do odmowy przyjęcia do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.

Zwrot towaru za pośrednictwem poczty, kuriera:

  • Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Wszystkie niezbędne informacje do wypełnienia formularza znajdują się na fakturze. Prosimy o jak najdokładniejsze opisanie wady produktu.

  • Do paczki dołącz kopię faktury.
  • Towar starannie zapakuj, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.


    Intersmart, s.r.o.

    Nekvasilova 692/27

    Praha 8  186 00
    Czech Republic

 

Godziny otwarcia pon.-pt. 9:00-18:00.

  • Po otrzymaniu towaru sprawdzimy go i przekażemy do działu reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
  • Koszty pocztowe za wysłanie reklamacji zwrócimy tylko w przypadku uznanej reklamacji i wysłania potwierdzenia nadania przesyłki w ciągu 15 dni od jego wystawienia.