Przewodnik po zakupach Smart Lashes


Witamy w sklepie internetowym SmartLashes.pl!

Rejestracja

Rejestracja nie jest obowiązkowa, ale daje korzyści z programu lojalnościowego Smart Client.

 

Jakie są korzyści z rejestracji?

  • Zbieranie punktów lojalnościowych Smarcik, które można wykorzystać w formie rabatu na kolejne zamówienia. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
  • Jednorazowe wypełnienie danych kontaktowych, a tym samym szybsze składanie zamówień w przyszłości.
  • Przegląd wszystkich zamówień.
  • Możliwość klonowania poprzednich zamówień.
  • Możliwość wstawiania produktów do działu „Ulubione”, co ułatwia ich zamawianie.
  • Możliwość zapisania się do newslettera, w którym będziemy regularnie informować o trwających wydarzeniach i nowościach.

 

Jak się zarejestrować?

  • Możesz w prosty sposób zarejestrować się wypełniając podstawowe dane kontaktowe po kliknięciu „załóż konto” w nagłówku naszego e-sklepu lub tutaj.
  • Aby dokonać kolejnego zakupu, na swoje konto w nagłówku naszego e-sklepu lub tutaj wystarczy kliknąć "zaloguj się".

W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub +48 221 535 656.


Zakupy

  • Jeśli jesteś zarejestrowany, nie zapomnij się zalogować, aby zdobywać i wymieniać punkty lojalnościowe Smartik tutaj.
  • Wybrany produkt kupisz w prosty sposób po prostu klikając na niego, wybierając pożądaną ilość i klikając przycisk „dodaj do koszyka”.
  • Aby wyszukać żądany produkt, użyj filtrów według kategorii po lewej stronie lub paska wyszukiwania.

 

Dostawa

  • Kolejnym krokiem w realizacji zamówienia jest wybór sposobu dostawy.
  • Tutaj znajdziesz opcje dostawy i ich cennik.
  • O wysłaniu zamówienia poinformujemy Cię e-mailem.
  • Numer śledzenia zamówienia otrzymasz również e-mailem.

 

Płatność

  • Po wybraniu metody wysyłki przejdź do wyboru metod płatności.
  • Opcje płatności i ich cennik znajdziesz tutaj.

 

Realizacja zamówienia

  • Dokładnie sprawdź wprowadzone dane i podsumowanie zamówienia.
  • Po zapoznaniu się z Warunkami Handlowymi i zaznaczeniu pola odczytu, możesz wysłać zamówienie.
  • Podsumowanie zamówienia otrzymasz e-mailem.
  • O zmianach statusu Twojego zamówienia zostaniesz powiadomiony e-mailem.
  • Numer śledzenia Twojego zamówienia zostanie również wysłany na Twój e-mail.
  • Jeśli jesteś zarejestrowany i zalogowany na swoim koncie, możesz również monitorować status swojego zamówienia w sekcji "Moje zamówienia".

 

Zmiana, anulowanie zamówienia

W przypadku chęci zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub +48 221 535 656.