Przewodnik po zakupach Smart Lashes
Witamy w sklepie internetowym SmartLashes.pl!
Rejestracja
Rejestracja nie jest obowiązkowa, ale daje korzyści z programu lojalnościowego Smart Client.
Jakie są korzyści z rejestracji?
- Zbieranie punktów lojalnościowych Smarcik, które można wykorzystać w formie rabatu na kolejne zamówienia. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
- Jednorazowe wypełnienie danych kontaktowych, a tym samym szybsze składanie zamówień w przyszłości.
- Przegląd wszystkich zamówień.
- Możliwość klonowania poprzednich zamówień.
- Możliwość wstawiania produktów do działu „Ulubione”, co ułatwia ich zamawianie.
- Możliwość zapisania się do newslettera, w którym będziemy regularnie informować o trwających wydarzeniach i nowościach.
Jak się zarejestrować?
-
Możesz w prosty sposób zarejestrować się wypełniając podstawowe dane kontaktowe po kliknięciu „załóż konto” w nagłówku naszego e-sklepu lub tutaj.
-
Aby dokonać kolejnego zakupu, na swoje konto w nagłówku naszego e-sklepu lub tutaj wystarczy kliknąć "zaloguj się".
W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub +48 221 535 656.
Zakupy
- Jeśli jesteś zarejestrowany, nie zapomnij się zalogować, aby zdobywać i wymieniać punkty lojalnościowe Smartik tutaj.
- Wybrany produkt kupisz w prosty sposób po prostu klikając na niego, wybierając pożądaną ilość i klikając przycisk „dodaj do koszyka”.
- Aby wyszukać żądany produkt, użyj filtrów według kategorii po lewej stronie lub paska wyszukiwania.
Dostawa
- Kolejnym krokiem w realizacji zamówienia jest wybór sposobu dostawy.
- Tutaj znajdziesz opcje dostawy i ich cennik.
- O wysłaniu zamówienia poinformujemy Cię e-mailem.
- Numer śledzenia zamówienia otrzymasz również e-mailem.
Płatność
- Po wybraniu metody wysyłki przejdź do wyboru metod płatności.
- Opcje płatności i ich cennik znajdziesz tutaj.
Realizacja zamówienia
- Dokładnie sprawdź wprowadzone dane i podsumowanie zamówienia.
- Po zapoznaniu się z Warunkami Handlowymi i zaznaczeniu pola odczytu, możesz wysłać zamówienie.
- Podsumowanie zamówienia otrzymasz e-mailem.
- O zmianach statusu Twojego zamówienia zostaniesz powiadomiony e-mailem.
- Numer śledzenia Twojego zamówienia zostanie również wysłany na Twój e-mail.
- Jeśli jesteś zarejestrowany i zalogowany na swoim koncie, możesz również monitorować status swojego zamówienia w sekcji "Moje zamówienia".
Zmiana, anulowanie zamówienia
W przypadku chęci zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub +48 221 535 656.
Zaloguj się