Realizacja zamówienia

Jak złożyć zamówienie?
Jak złożyć zamówienie?

Możesz złożyć zamówienie na stronie internetowej www.smartlashes.pl.

W przypadku problemów z zamówieniem skontaktuj się z nami pod adresem e-mail[email protected] lub zadzwoń pod numer +48 221 535 656.

Jak można wprowadzać zmiany w już złożone zamówienie?

Wprowadzić zmiany do zamówienia można do 15:00, czyli do momentu przekazania zamówienia do usług dostawy. W razie pytań skontaktuj się z nami telefonicznie +48 221 535 656 lub poprzez e-mail [email protected].

Czy mogę otrzymać zniżkę na zakup produktów?

Możesz otrzymywać regularne rabaty po rejestracji na naszej stronie internetowej. Za każde opłacone zamówienie na konto będzie można zarobić dodatkowe Smart-punkty, które mogą być wykorzystane podczas składania kolejnych zamówień w celu uzyskania rabatu. Korzystać ze Smart-punktów można przy składaniu zamówienia poprzez konto osobiste. Przy składaniu zamówienia telefonicznie Smart-punkty nie mogą być wykorzystane.

Jak korzystać ze Smart-punktów?

Korzystanie ze Smart-punktów dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych na stronie internetowej. W celu uzyskania i korzystania ze Smart-punktów zaloguj się do konta osobistego. Smart-punkty naliczane są zgodnie z aktualnymi przepisami, które mogą się zmieniać. Dodatkowe Smart-punkty zostaną naliczone na Twoje konto po opłaceniu zamówienia. Zamówienia złożone przez telefon, e-mail lub w inny sposób, przez niezarejestrowanego użytkownika nie otrzymują Smart-punktów. Uzyskanie Smart-punktów jest możliwe tylko w przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem konta osobistego. W przypadku konieczności wprowadzenia jakichkolwiek zmian wymagających interwencji pracownika działu obsługi klienta, Smart-punkty zostaną zwrócone na Twoje konto. Smart-punkty można wykorzystać podczas składania zamówienia w koszyku (w lewej dolnej części).

Jak brać udział w promocjach?

Jeśli prezent jest częścią trwającego wydarzenia, zostanie automatycznie zaoferowany po zakończeniu zamówienia.

Czy wszystkie towary ze strony internetowej są dostępne?

Jeśli możesz dodać do koszyka pożądany towar, to oznacza, że towar znajduje się w magazynie. W przypadku, gdy towaru w magazynie nie ma, dodamy go do sklepu po otrzymaniu nowej partii.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar odzieży?

Tabela rozmiarów znajduje się pod każdym konkretnym rodzajem odzieży.

Jak złożyć zamówienie za granicę?

W razie potrzeby złożyć zamówienie za granicą, prosimy skorzystać z jednej z naszych stron internetowych:

Należy pamiętać, że tylko zalogowani użytkownicy mogą przesyłać zapytania